## Často kladené dotazy **Jak často jsou vybrané IP adresy skenovány?** Skenování celé fronty je technicky nastaveno na 30 dní. V současné době není možné skenování zrychlit **Z jakých adres se provádí skenování?** Aktuální zdrojové IP adresy jsou k dispozici [[https://netscan.cesnet.cz/cs/docs#zdroje_skenovani|**ZDE**]] **Jak moc ovlivní služba skenování dostupnost mých verejných služeb?** Nástroje používané ke skenování nepředstavují žádné riziko pro dostupnost vašich služeb. Pokud však máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat na naší e-mailové adrese. **Dokáže služba Skenování prohledávat také interní část sítě?** Ne, služba Skenování vidí výhradně veřejně dostupné IP adresy. Můžete však využít i naše další služby, jako je [[https://www.cesnet.cz/sluzby/bezpecnost-4/flab-penetracni-testy-46|**Penetrační testování**]] nebo ruční skenování pomocí [[https://www.cesnet.cz/sluzby/bezpecnost-4/soc-nessus-52|**nástroje Nessus Pro**]]. **Jak přidám své kolegy do nástroje Agreegate?** Pokud je technický kontakt pro organizaci aktivní na základě [[https://netscan.cesnet.cz/cs/registration|**žádosti o službu**]], stačí nám zaslat e-mail s novými údaji o kolezích, které chcete přidat. E-mail musí obsahovat: //jméno a příjmení, e-mailovou adresu//, pod kterou se registrují, //telefonní číslo a oprávnění uživatele/správce//. Po ručním ověření a [[https://agreegate.flab.cesnet.cz/auth/register_oidc|registraci v nástroji Agreegate]] je schválíme a přidáme do vaší organizace. **Mám zájem o hlubší analýzu informací získaných pomocí skenování.** Žádný problém, na základě vašich individuálních požadavků vám můžeme vysvětlit podrobněji zjištění týkající se vašeho rozsahu IP adres a provést vás možnostmi, jak odstranit zjištěné nedostatky. Tato činnost navazuje na konzultační službu, která je poskytována za poplatek. Pokud máte zájem, neváhejte nás kontaktovat e-mailem. .