Často kladené dotazy

Jak často jsou vybrané IP adresy skenovány?

Skenování celé fronty je technicky nastaveno na 30 dní. V současné době není možné skenování zrychlit

Z jakých adres se provádí skenování?

Aktuální zdrojové IP adresy jsou k dispozici ZDE

Jak moc ovlivní služba skenování dostupnost mých verejných služeb?

Nástroje používané ke skenování nepředstavují žádné riziko pro dostupnost vašich služeb. Pokud však máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat na naší e-mailové adrese.

Dokáže služba Skenování prohledávat také interní část sítě?

Ne, služba Skenování vidí výhradně veřejně dostupné IP adresy. Můžete však využít i naše další služby, jako je Penetrační testování nebo ruční skenování pomocí nástroje Nessus Pro.

Jak přidám své kolegy do nástroje Agreegate?

Pokud je technický kontakt pro organizaci aktivní na základě žádosti o službu, stačí nám zaslat e-mail s novými údaji o kolezích, které chcete přidat. E-mail musí obsahovat: jméno a příjmení, e-mailovou adresu, pod kterou se registrují, telefonní číslo a oprávnění uživatele/správce. Po ručním ověření a registraci v nástroji Agreegate je schválíme a přidáme do vaší organizace.

Mám zájem o hlubší analýzu informací získaných pomocí skenování.

Žádný problém, na základě vašich individuálních požadavků vám můžeme vysvětlit podrobněji zjištění týkající se vašeho rozsahu IP adres a provést vás možnostmi, jak odstranit zjištěné nedostatky. Tato činnost navazuje na konzultační službu, která je poskytována za poplatek. Pokud máte zájem, neváhejte nás kontaktovat e-mailem. .

Task Runner